Gündüz uykusuyla alakalı değildir beslenme zamanları hariç sürekli uyuması lazım şimdi o miniğin çok normal. Ayrıca bebek sürekli emmek istediği için, sütüm yetmiyor, sütüm yetmiyor mu yazılarını ve özellikle buna yapılan evet sütün yetmiyor olabilir yorumlarını şaşkınlıkla okuyorum. Daha 12 günlük. 24 saat memede de kalsa çok normal birşey. Yapabildikleri tek şey emmek. Ağrısı, sızısı, gazı vs varsada bunu emerek bastırıyorlar. Anne kokusu istiyorlar. Güvende hissediyorlar. Ve daha bir sürü şey. Günlük yaptığı çiş kaka sayısı normalse bu şekilde endişelenmeye gerek yok. Ayrıca bu şekilde sütüm yetmiyor mu diye yapılan stres ve üzüntü süt üretimini olumsuz yönde etkileyebilir..