Kızlar bebeğim 9 ay 21 günlük bu aralar gün içinde vs inanılmaz ağlıyor herşeye normalde çok ağlayan bir bebek değildi hiç, dün gece de uyanıp öyle çok ağladı ki bağıra bağıra resmen çok üzüldüm bu duruma emzirdim hemen sakinleşti geri uyudu, anlayamıyorum ne olduğunu diş mi nedir atak mi noluyor resmen huyu değişti bir kaç haftadır