Hanımlar benim kızım 5 ay 12 günlük, 1-2 gündür ani sıçramaları var uykusunda. Normalde 4 ay civarı moro lefleksi (halk arasında bilinen sıçrama irkilme) geçmişti. Ama rota virüsü aşısından bu yana böyle. Bu konuda doktora gitmiş birileri varsa dönüş yaparsa çok sevinirim 😔