nazlimom_ Doktora gittik öksürğüde vardı aferin şurupla burnuna sprey verdi 5 gün kullan dedi spreyi bugün 5. Gün ama hâla geçmedi soğuk hava nemlendirici alın dedi aldık bugün daha da tıkandı gece 2 den beri ayaktayız🤯