Kızlar merhaba. Ben yasmin ile korunuyorum. Ama 2 hafta kullanamadım evde yoktum ve içemedim o arada. Zaten eşimle birliktelikte olmadı o 2 hafta içerisinde. Geldiğimde devam ettm içmeye. Acaba koruma yüksekliği düşer mi Hergün aynı saatte içiyorum. Böyle bişey başına gelen var mı. Şuan 2. Çocuk istemiyorum ve tedirginim açıkçası 🫠