mr-ege Aşı sonrası ateş için fitili tam verebilir miyiz? (6aylık olmak üzereyiz) doktora sormayı unutmuşum🤦🏻♀️
fadikada mr-ege fitil en son kullanacağınız şey olsun şurup neden vermiyorsunuz? İçmiyor mu? Bazı çocuklar içmek istemiyor zorla verincede kusuyor böyle bir durum mu var?
zekob mr-ege benim kullandığım fitil 10 kg ise bebeğin tam veriyorsun örneğin 5 kilo ise yarısını 7.5 kilo ise yarısından fazlasını diye veriyorduk ama şurup daha iyi
mr-ege Senaefe fadikada Fitil daha hızlı etki ediyor diye biliyorum, doktorumuz da şurup ya da fitil hangisini tercih ederseniz demişti. Bir de şurubu zorla içiyor evet döküyor ağlıyor kusacak gibi yapıyor :(
Mlk026 Yarımdan bi tık fazla verbilirsin ateş derecesine göre ayarla yüksek ve inatçıysa biraz fazla ver ayrıca fitilden korkmayın içeriği calpolle aynı sadece hızlı etki gösteriyor bazı çocuklar şurup içmiyor fitil daha kullanışlı
mr-ege Mlk026 bilinçli bir anne yorumu… Çok teşekkürler🙏🏻 Allah tüm çocuklarımıza sağlık sıhhat versin 🤲🏻