kubraece0 Doğum yapalı 37 gün oldu sürekli bi bel ağrısı modundayım tam anestezi yapılan kısımda eklem ağrısı tarzı ağrılar yaşıyorum ilerleyen zamanlarda ağrı yaptığını duymuştum ama bukadar erken beklemiyordum başına gelen ağrı yaşayan var mı
Gizzzzz-giz kubraece0 arada sırada ani bir sızlama ağrı oluyor geçiyor ama kendini hatırlatıyor 2 3 haftada 1 oluyor ağır hafif taşıma falan da farketmiyor 6 ay oldu doğum yapalı