melikekoselii22 içine sadece zıbın gidirip 2 tog uyku tulumu kullanıyoruz odanın derecesini bilmiyorum ama ne terletiyor ne usutuyor o kadar takilmam battaniye beşiğinde olur çünkü biseye sarilmadan koklamadan uyuyamaz aklıma gelince orterim içm rahat etsin diye ama daha yatağıma yatmadan açar sevmiyor o yüzden kendi haline biraktim bu