Oglumvebennnn anladım canım geçmiş olsun yorumlar da ara sıra oluyor falan diyo anneler tecrübe yaşadıkları için ama kusarken emerken burnundan gelmesi akciğere kaçma olasılığıni arttırıyor bilgin olsun yani basite alınacak bı durum sayılmaz tabiki arada olur da yine de dikkat et