1mom1baby_ Kızlar bebeğim 3 Ay27 günlük ayakları düz taban sonradan düzelir mi normal mi acaba yada ben mi yanlış biliyorum bakar mısınız
1mom1baby_ 3ccukannesi evet biraz kilolu çok tombik ayağı ay araştırdım biraz çok kötü yazıyor içimi rahatlattınız☺