Merhaba kızlar, implantla korunanlar varsa deneyimlerini paylaşabilir mi lütfen. 2,5 ay önce sezeryan doğum yaptım, spiral ve implant arasında kararsız kaldım. Spiralde kayma durumu falan oluyormuş, o yüzden implant taktırmayı düşünüyorum. Takma sonrasında ağrı oluyor mu? Adet düzeniniz nasıl oldu ? paylaşırsanız sevinirim.