Kızlar 9 aylık bebeğim mamayla besleniyor fakat bir iki haftadır mamayı ve biberonu reddediyor, ek gıdayı sorunsuz yiyor ama gece biberon mamasını kabul etmiyor. Acıktığı için de gecenin yarısı sürekli mızmızlanıyor. Mama değişikliği de kâr etmedi. Geceleri yarı su yarı süt karıştırıp versem nasıl olur acaba 🤔 annelerimiz biz zamanında size vermiştik süt bişey olmadı diyolar ama siz ne yapardınız ? 🙈