Benim oğlum da böyle bir süredir atak diye düşünüyordum ama artık işin içinden çıkılmaz bir hal aldı çok fazla ağlıyor ve çok zor sakinleşiyor ne yapacağımı bilemiyorum canı yanıyor gibi hissediyorum ve emmek istemiyor bir kaç gündür mama da içmiyor çok üzülüyorum bu duruma