Merve-Lina bebeklerde 1 yaşa kadar astigmat normal karşılanır sadece takibi istenir, iki göz arasında büyük bir numara farkı yoksa da aynı şekilde sadece rutin muayeneler istenir ama sizin iki göz arasında 2 derece kadar numara farkı var doktor gördü mü? Nesneleri takip edebiliyor mu? Gözde kayma oluyor mu? Bir seylere odaklanmaya sorun yaşıyor mu? Bunları takip edin ve doktorunuza iletin örneğin bugün 3 kez sol gözü kaydı, elimdeki oyuncağı ona uzattım fakat almak için farklı yere uzandı elimdekini alamadı vs gibi muhtemelen 1 yaşa kadar takibini isteyecektir ama uygun görürse belki gözlük de verebilir