Merhabalar. 8,5 aylık bebeğim son iki gündür hapşuruyor ve burnu sürekli akıyor. Aynı zamanda tıkalı ve ağızdan nefes almak zorunda. İkimize de uyku haram oldu ama ona çok üzülüyorum. Serumlar aspiratörler herşey denendi. 5 dk sonra yine tıkalı. Önerisi olan var mı lütfen yardım😔