Kızlar 2 ay önce kiwi markasının lazer epilasyonunu aldım ama 2 günden beri atış yapmıyo, tenime değince normalde flaş patlaması lazım ama şimdi dokundurunca hem atış yapmıyo hemde otomatiğe ayarlı olan yazısı o esnada kay boluyo. Bu durumu yaşayan veya sebebini bilen varmı. Veya teknik servisine versem garanti eşliğinde ücretsiz yaparlarmı