zeynepgevil Mervekzrva evet emmede sorun yaşarsa bebek kaşığa alışmış olsun dedi dikiş daha garanti olur dedi kız kardeşim ameliyathane hemşiresi doktor da baya tecrübeli başarılı bi doktor o yüzden çokda kapı kapı gezmedim ben
aslanhulya leylmom biz sünnette yaptırmak istediğimiz için direkt çocuk cerrahisi bölümüne gitmiştik hiç korkulacak bişey yokmuş valla bende çok korkmuştum hiç düşündüğüm gibi olmadı ☺️