Tugbalina Golirem ilk iki gün iyiydi sonra dediğiniz gibi alt değiştirirken çığlık çığlığa kalıyor mahvolduk resmen banyo yaptırdım çok şükür şimdi iyi uyudu bakalım
Caglarefe Anneyimhemdestresli yok korkmayın geçiyor. Bardak koymanız zorunlu değil ben acımasın diye koydum rahat oldu sadece. Kontrole gittiğinizde söyler doktorunuz şişlik için tedirgin olunacak bişey yok
Ege45 Tugbalina kremlerini sür köpük bardağı kapat ( karton bardak biraz sert kalıyor) biz bir hafta kullanmıştık