mzzz aynı yollardan ben de geçtim canım sakin ol hepsi gelip geçici sakinleştirip tekrar yatağına koy tekrar ağlıyorsa yine al kucağına sakinleştir koy yatağına böyle üç dört defada alışacaktır ve uyuması gerektiğini anlayacaktır ileride daha zor günler seni bekliyor 4,5 aydan sesleniyorumm 😂😂