Gakkoyenge alpsmother_ kremi de hiç kabul etmiyor cildi pişik kremi aldık kabul etmedi daha kötü oldu sudocrem aldık gene kötü oldu sadece kantaron yağı geçiriyor gerçekten cildi çok hassas
_Goktugunannesi__ Gakkoyenge bimin jenny willy kullanıyorum doğduğundan beri pişik yapmadı sızmaya da karşılaşmadım hiç
sevimlicadi Gakkoyenge ben doğduğundan beri sleepy extra kullanıyorum çokta memnunum ne sızdırıyor nede tasiriyor aşırı fazla yaptığı zaman ayak bölgesinden biraz çıkıyor sadece 3 numara kullaniyorum