Snglfhr valla ben taytını kullanıyorum aşırı terletiyor ve ten kokusu ter vs illa kalıyo. Suya batırıp cıkarıp havalandırıyom Ama temiz olmayacının garantisini veriyorum sana. gercek ama yıkanmadığı için 2. Eli tavsiye etmiyorum hiç hijyenik değil ikinci kez kullanmya. Bu benim nacizane tavsiyemdir.