14 aylık geceleri ne doğru düzgün uyuyor yüz kere anne meme diye bazen bakıyorum kalkmış oturmuş boş boş bazen ağlıyor ama ben mahvoluyorum uykumu alamıyorum sürekli uyandığı için ne yapmam gerekiyor anlamıyorum açlıktan değildir öncelikle onu söyleyeyim onu da denedim gece yatırmadan karnını doyurdum istiyorum mi gece uykusuna geçince hiç uyanmasın sabaha kadar ki bende uyuyum yok mu bi uyku ilacı😫😫😫😫😫