minikobebegim00 Kombiyi açmıştım 22 24 arası oluyor genelde. Çocuk uyuyamadı 24. 2 ydi camları açtım çocuğun vücudu rahatladı çok sıcaktı. Kombiyi kapattım yakmasam hasta olmaz dimi bu sıcaklıkta olursa hep 22 24 arası oluyor.
annekko minikobebegim00 peteğiniz çok mu açık benimde şuan 24 te petek kısıkta tulumu var sadece oda ılık durumda ter vs yok
Lolik minikobebegim00 akşam için 24 çok , gün içinde iyi ama geceleri biraz daha serin olması lazım sıcakta uyumayı sevmiyorlar
2cocukluanne222 minikobebegim00 22 derece iyidir canım ne çok sıcak ne soguk nerde oturuyorsunki bu havada yakmadan durabileceksiniz düşük ayarda yak kombini
bilgekizinannesi minikobebegim00 benim kız 22 derecede 1.6 tog tulumla sırtı çok terlemiş oluyor yani tulum insana elleyince ince geliyor ama demek ki ısıtıyor yani içinde de sadece askılı zıbın var o kadar. Ben de artık 22 yi geçirmiyorum.
nrslkvnc minikobebegim00 vallaha biz yakmadan 24-23 derecede oda. Ben bir kaç kez yüzü soğuk diye yaktım ama çocuk çok huzursuzlandı. O yüzden artık yakmıyorum daha rahat uyuyo. Bu arada 0.5 tog değerli tulumla uyuyo.
Melis1706 minikobebegim00 benim evim 24 derece bir doktor aciklama yapnisti her evin derece isisi farklidir mesela benim odamda 22 derecede ben usuyorum resmen cunku cok serin oluyor ama herkese farkli bir durum bu sabahlari mesela uyandihimizda yataktan kalkarken illa serin gelir icerisi ben biraz acip icerisini ilitirim yatmadan oncede oyle
bilgekizinannesi minikobebegim00 evet aslında öyle gösteriyor ama 1 tog da ince geliyordu. Çünkü inananlara bakıyorum alırken yorumlara falan çok ince deyip çocuklara evi 23-24 derece civarında tutanlar bile 2,5 tog giydiriyor onları görünce dedim üşüyor mudur acaba? Ondan aldım 1.6 aslında 1 tog vardı onu giyiyordu acaba sıcaklayıp mı uyanıyor bu kadar çok bugün daha serin tutayım bakalım. Yani ben de yorgan ve ince pijama oluyor terliyorum evet ama örtmesem de üşürüm yani ne bileyim 😁
Elifaydn Benim odamın derecesi de hiç açmamama rağmen 24 derecenin altına düşmüyor , ama kızımın uyurken yanaklarına dokunduğunda soğuk oluyor sabaha karşı ben bile üşüyorum nasıl oluyor anlamıyorum . Gerçekten evden eve sıcaklık farkediyor
Dmta Elifaydn vücut sıcaklığı boyundan göğüsten ölçün yanak el ayak burundan değil birde soğuk odada uyuyun çok sağlıklı Dr tavsiyesi bende yeni öğrendim
Elifaydn Dmta evet evet biliyorum ensesi soğuksa üşümüştür dedi doktorumuz zaten nefes alışı düzeldi peteği kapatınca , yine de işte anne pimpirikliği ☺️