Drsmkm ben kullanıyorum 6 aydın çok memmun kaldım kızımda çok rahat etti hatta bazen evin içerisinde bile iş yaparken takıyoruö bende bel ve sırt ağrısı hiç yapmadı çok konforlu zaten biliyorsunuz bebek ürünlerinde kraft markasının tüm ürünleri çok iyi ben herşeyimi kraft aldım çokta memmun kaldım şiddetle tavsiye ederim