Ben çok kez yaşadım sonrasında kan pıhtılaşmam olduğunu öğrendim o şekilde hamile kaldım ve kan sulandırıcı kullandım bence ilk olarak bu testi yaptırın tabi herkes aynı olacak diye bişey yok kimyasal çoğu kadın yaşıyor önemli olan tekrar edip etmemesi