Merhabalar hemen konuya giriyorum 3 ay önce normal doğum yaptım 42.günümde adet görmeye başladım 2 ay düzenli oldum ama şuan iki hafta geçti hala olmadım var mı böyle bişey yaşayan? Acaba doğum sonrası normal mi yoksa hamilelik ihtimalim mi var diye korkuyorum şuan asla hazır değilim böyle bişeye 😢 gerçi her seferinde korunduk prezervatifle sadece bi kere geri çekilme yöntemi ile oldu o beni düşündürüyor