İlk doktor muayenesinde su fıtığı var dediler sadece sol tarafında bellide oluyordu biz hep erken sünnetten yanaydık doktorumuza sorduk bir sıkıntı yaratmaz dedi 42 günlükken yaptırdık şuan 5.5 aylık ve o sıvı azalmaya başlamış zamanlada geçecek inşallah eğer 2 yaşına kadar geçmezse ameliyat denmişti bize ama inşallah gerek kalmayacak