CZB Bebegim bir kaç gündür ara ara öksürüyor kizlar öyle uykusunu falan etkilemiyor ama tedirgin oldum cuma günü rutin kontrolümüz var ondan götürmedim doktora sizce daha erken götürmeliyim yada evde ne yapabilirim