5 aylık kızım var.Neredeyse 3 aylıktan itibaren 4-5 günde bir kaka yapmaya başladı.Doktorumuz bu durumun normal olduğunu büyüdükçe bağırsakların düzeni değiştiğini söyledi.Beslenmesi anne sütü ve mama şeklinde gerçekleşiyor.Mamasına zeytinyağı koyuyorum,poposuna zeytinyağı sürüyorum ve gaz damlası da kullanıyorum.Öyle acıdan kıvranma gibi bir durumu da yok gaz çıkışıda oluyor çok şükür.Aptamil mama kullanıyorum acaba mama değişikliği yapsam düzene girer mi? Bebeğinde böyle bir durum olup çözüm bulabilen var mı acaba?