Merhaba anneler. Kızım ay sonu 18ayı bitiyor. Doğduğu günden beri uyku sorunumuz hep oldu büyüdükçe biraz düzeldi dedim daha da düzelecek sanırım ama son 1 haftadır rezil bir uyku çekiyoruz. Ne gece ne gündüz uyumuyor. Sürekli uyanıyor. Ne yapcam şaşırdım. Atak dönemi desem değil!! Diş desem biz hep diş olayı yaşadık hiç bu kadar olmamıştı. Son dönemlerde keçiboynuzu özü veriyorum acaba enerji mi yapıyor? Bilemedim napcam yardım edin…