fatmabektas seni çok iyi anlıyorum canım bizimde psikoloğumuz oğlumda uyaran eksikliği olduğunu söyledi oğlum 2 yaşını geçti. Bazen ismine bakıyor bazen bakmıyor ,konuşamıyor, komut almıyor. Bizde özel eğitim alıyoruz . Ama şuan kreş arayisindayim . Kreşe vermeyi düşünüyorum tan zamanli olmasa bile yarım gün düşünüyorum. Birde özel rehebliyatsyon merkezi harici özel eğitim anaokuluna yazdirdim oğlumu yeni. Ama oğlumda sadece uyaran eksikliği olduğu için diğer çocuklardan etkilenebilecegini düşünüyorum. Özel eğitim öğretmenine de danıştım tabiki onlar zaten bu düşünceden yanaydılar.o yüzden anaokulundan alicam. Özel bir kreş bakıyorum . İnşallh çocuklarımız iyi olucak yaşıtlarını yakalayacaklar inanıyorum 🙏