Msd monna benim bebeğimde gazdan çok çekti 34 haftalık doğdu ne yaptıysak boş üç aydan sonra gerçekten bitti çok az oda sabahları geceden kalanlar
Yenianne7 monna Anladım. Çünkü sezeryandan sonra da çok gaz olabiliyor anne de o yüzden.. Allah yardımcımız olsun 💜