etuerk Hanımlar benim bebeğim 3 ay 1 günlük bu gece uyuturken içli içli ağladı uyuyor ama bir yandan sessiz sessiz, sanki bir şeyden korkuyor gibi. Yatağına yatırdım hala öyle devam etti bir süre. Başına gelen var mı ya da fikir yürütebilecek
Momomom etuerk ara ara yaşadığım bi durum hatta 2 dakika önce uyandı ve ellini kasarak ağladı 2 yaşında bu arada. Hemen dua okudum çok şükür daldı . Ben küçükken yatağına Yasin koymustum mesela 🤷🏻♀️
momy_1 etuerk ay az önce başımıza bir benzeri geldi 3.5 aylığız. beşiğinde uyuyordu uyandı ağladı yanıma gittim birden içli içli ağlamaya başladı emzirmeye çalıştım ama hem emiyor hem iç çekiyor arada bırakıp dudak büzerek ağlıyor falan hemen dua açtım ben de ama çok zor sakinleşti hala uyumadı fön makinesi açtım ayağımda sallıyorum tam dalıyor makine kapanında geri başlıyor ne yapacağımı şaşırdım valla
16122022 etuerk benim 11 aylık ikizlerimden oğlum uykusunda ağlıyor içli icli hemen dua açıyoruz sakinliyor ben de düşünüyorum acaba korkuyor mu diye ya da rüya mi görüyor acaba
etuerk Momomom bizimki omuzda uyurken bir anda başladı anlamadım ne olduğunu baktım ağlıyor ama sessiz ağlama içli içli devam etti hemen okudum bende başında da Kuranı Kerim var ama bilemedim atak falan oluyor mu ki
etuerk momy_1 hoca bir arkadaşım melekler güldürür de ağlatır da diyor artık ne kadar doğru bilemiyorum bol bol okuyup temas yapıyorum o an sakinleştirici etkisi oluyor ama insan korkuyor canımı acıyor acaba diye
momy_1 etuerk ay o kadar korktum ki ya çok garip geldi bide iç çekip dudak büzerek ağlıyor yatağına dus asmayı düşünüyorum