Kizlar bebeğim 15 aylık katılma ağlaması problemi olan bir çocuk ciddi şekilde ağladığında mutlaka oluyor morarıyor gözleri kayıyor kendine geldiğinde de baygınlık geçiriyor şimdi ben bunun stresini gündelik hayatımızda sürekli yaşıyorum zaten asıl sorun ise 1,5 yaş aşısı zamanına az kaldı ve ben o gün daha gelmeden aşırı kaygılanıyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum korkuyorum yine olucak diye