Kızlar 3. Sezaryanimi 4 ay önce oldum çok şükür rabbim 2 oglandan sonra kızda nasip etdi tuplerimi baglatdim ama yinede bir tedirginim esimjn sperm sayısı aşırı yüksek sperm taraması için girdiğinde doktor çocuk istemediginde çok iyi korunman lazım demişti şimdi spermleri çok hareketli olduğu için tedirginim ufakda olsa ihtimal varmış tup bağlatmada sizlerde baglatip hamile kalan varmı