aysegul2409 Kızım 10 ay 7 günlük. 9 ay 10 gunlukken tartildiginda 9 kiloydu. Bugün tarttim hâlâ 9 kilo. Ama bu ay çok hareketlendi. Normal midir. Yoksa doktora bi gitsemmi
Durunurunannesi aysegul2409 benim kızım 9. Ayına girdi 9 kilo ama sizin bebeğinizin zayıf olması sorun olması anlamına gelmiyor böyle şeylerde ben doktora gidiyor en iyisi çünkü hiç olmazsa içim rahat ediyor aklımda kalmıyor
CaninannesiCemre aysegul2409 Hareketlendikleri zman öyle olması çok normal demişti bize doktorumuz o aylarda azalabilir demişti sağlıklı olsunlar da 🙏
mrvyad @aysegul2409 bence normal benim oğlanda 9. Ve 12.ay kontrolünde aynı çıkmıştı 8.7ydi hiç yemiyordu ve hareketliydi..şimdi de 16 aylık 9.4 civarında..sağlığı hareketleri iyiyse normalse takılmayın