Oğlum 10 aylık yaklaşık iki haftadır gün içinde emmek istemiyor ben çalışıyorum gün içinde ben yok iki yada üç kere süt içiyor ben gelince emzirmek istiyorum ama bi iki dakika zorla duruyo hemen beni ittiriyor emmek istemiyor geceleri emiyor sadece bide sabah uyanınca normal mi açaba 10 aylık bebekleriniİn emzirme rutini nedir acaba