Benim de arada ayağımda nasır oluyor, duoderm kullanıyorum sadece o sert olan kısmın üzerine 1 hafta boyunca düzenli uygulayınca oranın derisi kalkıyor acımıyor ama, sonrasında kopup nasır düşüyor. Yalnız sonrasında bakım yapmanız lazım krem sürmek nemlendirmek gerekiyor yoksa yeniden nasır oluşuyor benim öyle oldu