As_1 Arkadaşlar konteynır kentte kalıyorum evim yıkıldı evde yapabilcgm iş varmı lütfen Hatay dan yazıyorum
pprensesannesii As_1 bir kere bu şekilde dolandırıldım lütfen çok dikkat edin😂 Allah ın yardımcınız olsun inşallah hayırlı rızık kapıları açsın
agustosbocegim As_1 bende dolandirildim hesabım çalınmıştı uğraşarak hesabımı aldım çok şükür geçenlerde yine denk geldi yazdım bu sefer komisyon istediler guvenmedim