Angelangelll her diş çekimi farklıdır. Çekim sonrası ağrı olması normaldir, doktorunuz da görüp normal diyorsa . Siz de söylüyorsunuz zaten travmatik çekim olmuş. Yalnız bazı durumlara çekim sonrası çekim boşluğu yeterince kanlanıp iyileşmezse o zaman alveolit gelişebilir ama onun ağrısı çok şiddetli olur. Yani onun ayrımını doktorunuz yapar. Gerekirse ağrı kesici kullanabilirsiniz, enfeksiyon gelişmişse antibiyotik gerekebilir.