Arkadaşlar kızım 10 aylık hafif soğuk algınlığı geçiriyor burnu dolu ve tıkanıyor serum sıkıp aspiratörle temizliyorum ama asla durmuyor ağlıyor sakinleşmiyor ne yapmalıyım ağlatmak istemiyorum ama o şekilde beslenemiyorda nasıl olacak tavsiyeniz nedir yanıtlarsanız sevinirim 😊