Irmakmelegim alonee bence satmayın seneye olur ben kziima 1 yaşındayken seneye için 2 3 yaş bere atkı takımı almıştım 150 TL di şuan aynısı 500 TL olmuş şuan kullaniyr kızım iyiki 1 sene önceden büyük almışım diyorum çok rahat ettik çok da sıcak tutuyor
alonee Irmakmelegim montuna hiç uymuyo çok karışık kalıyo yanında montuda uzun vadede giyeceği için seneyede kullanamayız
Irmakmelegim alonee himm anladım tabi benim kizim var ben o zaman beyaz takım halinde almıştım giydiği kıyafeti monta uyumlu olsun diye sorun yasamadim ama bebeklerde renklerin uymaması nrmlde çok takıntılı bir durum deil aslinda