momybaby benim oğlumda çok fazla nefes sıkıntısı var özellikle uyurken hep ağzı açık ve horlayarak uyuyor. Son 2aydırda çok daha kötüleşti, uykuda artık nefes alamadığı için kafası ter içinde kalıyor ve sürekli ağlayarak uyanıyor sinirleniyor, sabaha kadar uykusu çok bölünüyor. yemesini içmesini bile etkiledi, bişey yerken içerken yoruluyor ve oda yememeyi tercih ediyor artık. Çok aşırı iştahsızlaştı. En son detaylı muayenesini yapıldı iyce bakıldı ve burnunun arkasında ki polipler çok büyümüş dedi doktor,nefes yolunu tıkıyormuş iyce. operasyondan başka çare yok dedi, yani küçülmesini beklemekle ya da ilaçla falan olcak bişey değil tek yolu operasyon dedi. Operasyon hakkında da bizi baya rahatlattı. 15dk süren kolay bir operasyon dedi. Ağızdan girip yapıldıgını ve kesisiz dikişsiz bir işlem olduğunu söyledi. Yanlız yaşı küçük olduğu için operasyonu genel anastezili yapcaz dedi tamamen uyutcaklar sadece buna biraz endişeliyorum narkozu kaldırabilir yavrum umarım bir sorun yaşamayız🙏 bir gün önlem amaçlı hastanede gözlem altında kalcak dedi. Sonrasında 3hafta gibi bir süre sonunda tamamen nefesinin açıldığını ve büyük farkı görceksiniz dedi. Aslında hemen yaptırmak istiyorum çünkü Ocak ayında 2. Bebeğimi doğurcam inşallah ve ameliyatla çakışacak tarihler büyük ihtimalle. O yüzden doğum öncesindeyaptırıp bian önce iyleşme sürecine geçmek istiyorduk ama ne yazık ki en erken verebileceğim tarih bu dedi doktor. Bakalım bizi neler bekliyor çok merak ediyorum inşallah doğumdan önce ameliyatı atlatmış oluruz🙏