Merhabalar arkadaşlar 1 yaşında oğlum var. Bebekten önce doğum kontrol hapıyla, bebekten bu zamana kadar doğal yollarla korunuyorduk. Doktorumun da önerisiyle iki kez (farklı zamanlarda 1 ay boyunca) cerazette kullandım ama bende aşırı kanama yaptı ve bıraktım. Doktorum bebeğin 6 aylık olup ek gıdaya başladıktan sonra microgynon kullanabilirsin dedi. Microgynon süte geçtiği için mi önerilmiyor yoksa sütü ciddi derecede azalttığı için mi önerilmiyor bilmiyorum. Microgynon kullanan var mı. Ayrıca vajinit için mixovül kullanıyordum geçen hafta adet oldum bıraktım. Adetim bitince yeniden kullanmaya başladım sabahına yine adet oldum ama adet denecek kadar çok değil ara kanama diyecek kadar az değil. Bugün Sağlık odağına gittiğimde sordum kadın doğuma sor dedi. Kendi doktorum şehir dışında devlet hastanesinde randevu yok o yüzden acilen doktora gitmem gerekiyor mu onu da bilmiyorum ne yapacağımı şaşırdım