Kızlar sezeryan oldum Bebeğim 2 ay 8 günlük sanki adet olacakmışım gibi bir his var hani olur ya karın agrısı falan Bebeğim maşallah çok güzel emiyor doyuyor gelişimi falan çok iyi ama şöyle duymuştum ade olunca sütü falan etkiliyormuş doğru mu tecrübeli anneler ne olur içimi rahatlatın 😔😔😔