Gamzesubak1 yok canım verem aşısı bazı bebeklerde böyle yapabiliyor aşının tuttuğuna işaretmiş bizimki de 4-5 ay sürekli iltihap oldu şişti söndü morardı ben tedbir olsun diye bir iki kez söyledim doktoruna normal bir durum sıkma elleme banyoda falan ovuşturma kolunu sıkacak şeyler giydirme o kolunun üstüne yatırmamaya çalış sadece dedi . Sonra kendiliğinden geçti izi kaldı işte hepimizin kolunda var ya aşı izi öyle oluyor