Uyku eğitimi verenler bakabilir mi. Oğluma eğitim verdim, uyutmak için emzirmiyorum hatta artık yatağa koyduğumda uyuyor ve ben çıkıyorum. Normalde gecede uyanmaz, ama son geceler bir kere sinek vardı ondan uyandı, öbür gece kaka yaptı ondan uyandı, üçüncü gece sanırım çok sıcak oldu da uyandı.. ve maalesef her seferinde emziriyordum ve yatırıyordum. Şimdi sanırım emmek için uyanıyor, alışkanlık olmuş, aç olmadığından çok eminim. Nasıl düzeltebilirim bu durumu? Dün gece kocam su verdi, bir yudum bile içmeden uyudu. Siz nasıl yaptınız acaba?