İyi akşamlar kızlar. 7 aylık bi kızım var. 3 -4 gün önce ağzında pamukçuk çıktı iştahsızlaştı ama emziğini emiyordu. Nolduysa iki gündür emziği ağzına almıyor hal böyleyken uykuya çok zor dalıyor gece de sık sık uyanıyor. Acaba emzik almamasının sebebi pamukçuktan canı yandığı için mi yoksa kendine kendine emziği mi bırakacak.😔 Bilgisi olan varmı