nesli23 
Bn bu markanınkini alıyorum tadi çok güzel yıllardir bundan alriiz bekarken de baba evinde annemler hep bundan alirdi şimdide turkiyeye gitmişken oğluma her ikisinden 2 ser paket aldım kendimle getirdim her yaptığımda eşim bi tabak istiyor 😀 tavsiye ederim bir sebzeli bir tatlı şeklinde aldim