pamush Dün canım tavuklu börek çekmisti ama umursamadım. Gece olunca bir üşüme titreme bir sıtma. Ateş bı yandan sol göğsüm sızlar bı yandan. Hala fena haldeyim. Kayınvalidem hemen malzemelerini almış yapqcak ama yiyince geçer inşallah. Başına gelen varmi
gurbetcimami pamush bizde de umma derler halk arasında umma tıp dilinde mastit 😅 aynısını yaşadım çok kötüydü ya her yerim ağrıyor du üşüme titreme göğsüme topfen koydum doktor öyle dedi ama türkiyede ne olarak geçiyor bilmiyorum soğukken koyup ısınınca hemen değiştirmen lazım o şekilde yapa yapa bi tarafdan da emzirdim düzeldi
aliaras_2022 pamush benim de sol canım ne istedi bilmiyorum öyle sıtmam yok ama meme başım da kocaman oldu memeye buz koydm o biraz rahatlattı emziriyorm sağıyorm feci ağrı var
fatmabektas pamush haşlanmış lahananiz varsa ağrıyan göğüsünuze koyun ama lahana soğuk olsun üstünede sarin ben poşetle kapatmıştım 3 saat falan bekleyin benimde öyleydi o şekilde yaptım iki üç kere düzeldi çok şükür
berra6 pamush wc deliğine ağrıyan göğsünü sallandir ve 3 defa vurarak umup ummucam bu olsun diceksin benimki böyle geçti
PeekaBoo_ pamush hayır canım göğüs sert olur süt kanalları tıkandığı için bir doktora gidin antibiyotik başlayabilir eğer çok ağırsa eğer değilse de bol bol sağ göğsün boşalsın bende iki kere oldum mastit
Betulyilmazzz Canım kaynanam bana umma oldun diye 1 ekmek içine acı soğan koyup yedirmisti. Cahillik ya yedim bende ağlayarak. Canın bişey çekmiş diyip tutturdu. Sirtima vurdu falan 🙃 1 hafta çektim resmen. Dayanamadim doktora gittim mastit olmuşsun dedi ilaç verdi ertesi gün rahatladım geçti hemen. Batıl şeylere inanma hemen doktora git O memeyi daha çok emdir acır bir kaç saat ama süt kanallarin açılır
pamush Betulyilmazzz inanirmisin biraz önce eltimin eline soğan ekmek tutusturuo git sırtına vurup korkut eline ver yesin demiş. Eltim yaptı aynısını 🙈 ağzım leş gibi soğan kokuyor şu an inşallah fayda ederde
Bebetonunmotheri aliaras_2022 benimde durup dururken oldu ya şokum suan Agrim var hemen emzirme danismanina gittim Orama masaj yapti sertlik var dedi Artarsa yine gel baska doktora yonlendircem dedi Kizim 13 aylik bu zamana kadar ilk deda yasadim
pamush berra6 allahallaa daha neler duyucam. Tamam kuzum deneyim kalkabilirsem. Yataktan çıktığım an titreyerek geri koşuyorum
Egenin_pamugu berra6 ne değişik yöntemler var hiçte inanmazdım başıma gelene kadar 😁 benmde kadin saçımı o tarafa taradı okudu Su sıçratt sabaha biseyim kalmadı
PeekaBoo_ pamush aşkım bırak korkutmayı soğan ekmeği 😅 ay neler duyucam daha, göğsüne biraz buz tut soğuk jel falan varsa olmadı bir havlunun içine biraz buz koy göğsüne koy, bol bol emzir sağ bak nasıl rahatlıyorsun
Betulyilmazzz pamush denk gelmenin de böylesi 😂 Hicteuse antibiyotik ve süt arttırırsınız pozitif bakalım 😍
Egenin_pamugu pamush googlede mastit bizde umma bende olmuştum anneme söyledim bi kadına götürdü saçımı acıyan göğüse doğru taradı okudu üfledi su sıçratti ve üç yudumda içirdi sabaha biseyin kalmaz dedi öylede oldu annene söyle bilir belki bı dene derim antibiyotik vs içme bol bol emzir orayı bebek emmek istemez belki süt katı sarı gelir sen emzir ve sağ sürekli birazda olsa rahatlarsın sütün cekermiş bişeyi bazen anlamazmışsın birinin yanında emzirme de derler nazar degermis inanırım geçer umarım